יום שבת, 9 במאי 2009

למה דווקא אצלנו בקונצרן פוהו FOHOW הסיני כדאי לבנות עסק של שיווק רשתי?

הנה התשובה:

הקונצרן פוהו (FOHOW) - נמצא במקום הראשון בתעשיית הבריאות הסינית. התאגיד (הקונצרן) מורכב מ- 6 מיזמים מפעליים, הממוקמים באזור הטכנולוגי - מדעי הגבוה והמכון המדעי למחקר ופיתוח (MTI) בניהולו של איש האקדמיה טאן יו צ'י (Tan Yu Chi). טאן יו צ'י הוא אחד הנציגים הידועים, האגדיים והמובילים של הרפואה הסינית המסורתית (TCM (=Traditional Chainese Medicine ואחד מהיוצרים של התיאוריה החדשנית של התמיכה המדעית בבריאות. ובהוראת ממשלת סין, דר' טאן יו צ'י שימש כרופאו האישי של המנהיג הסיני מאו טצה טונג.

במספר פורמולות סיניות מצומצם מדור מתקדם - (מדור שלישי, רביעי וחמישי) אנחנו מטפלים ביעילות ובהצלחה רבה מאוד בבעיות בריאותיות ויכולים לתת מענה לכ- 97% מכלל הבעיות הקיימות ב"אנציקלופדיה הרפואית". מהבעיות הפשוטות והטריוויאליות כמו שפעת ועד לבעיות קשות. כאשר החומר המוביל בהן הוא 'פטריות הקיסר' ממקורות ספציפיים בהרי טיבט והחומר הפעיל המופק מהן, מופק בטכנולוגיה חדשנית וייחודית. ועל כן יש להן צריכה אמיתית בשוק ומגזרים רבים באוכלוסיה בארץ ובחו''ל עשויים לצרוך אותן (למעשה מתאים לכולם).

תוכנית התגמול שלנו - מאפשרת לנו לבנות עסק מצליח ביתר קלות. השיטה הוגנת מאוד. ניתן לייצר בעסק סכומים יפים בהתחלה עם אפשרות לייצר הכנסה שיורית משמעותית לאחר בניית הרשת. שיטה בינארית מחזורית עם 5 "אזורי רווח". אין דמי רישום ואין ערכת מפיץ. אין חובת קניית מינימום חודשית. אצלנו מקבלים תגמולים מהר מאוד יחסית לחברות אחרות העוסקות בשיווק רשתי ואפשר להגיע לרווחים נאים ביותר בזמן יחסית קצר ומכאן אפשר רק להתקדם.

אם כן – הידע "מקופל" בתוך החומר. יש לנו ביד מוצרים מובילים ותוכנית תגמול מנצחת. ועל כן מאוד פשוט להיות עשיר!
תוכנית התגמול במלואה תוצג בפגישה.

מנהלי החברה בישראל - אנשים מנוסים מאוד בתחום הבריאות וההפצה הרשתית, השומרים על קשר חם והדוק עם כל המפיצים ומקפידים לערוך הדרכות קבועות על הפורמולות ועל תוכנית התגמול, על מנת להעלות את הרמה המקצועית של כל השותפים לעשייה.
אני וחברי הרשת שלי - תומכים אחד בשני וכל אחד שמצטרף אלינו מקבל מאיתנו סיוע והדרכה צמודה לבניית העסק שלו עד להצלחה.

אז אם הבריאות בראש מעיינכם ואתם מעוניינים לעזור לאנשים, להשתלב ולהצליח בתעשיית השיווק הרשתי - בדקו, ואני משוכנע מעבר לכל צל של ספק שתגיעו למסקנה שמקומכם איתי ועם הצוות שלי.

כי עדיף להיות עשיר ובריא מאשר עני וחולה! קונצרן פוהו (FOHOW) - היהלום שבכתר!

סרטון ברוסית אודות קונפדרציית פניקס FOHOW מומלץ לצפות בו עד הסוף



מעניין? הצטרך עכשיו!
יוסי זילברפרב
נייד: 050-5342196
מייל:
farb1@zahav.net.il




Bookmark and Share

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה